Verkkosivut
Akku-Anian verkkosivut kaipasivat uudistusta sekä sisällön, että ulkonäön osalta. Projektissa otettiin muutamia uusia kuvia, mutta saatiin myös hyödynnettyä maahantuojien kuvapankkeja. Tästä projektista suuri kiitos Henri Ania sekä Akku-Anian loistava henkilökunta, oli todella miellyttävä tehdä yhteistyötä!
Sivuston tavoite: Uusia sivuston ilme yrityksen värejä huomioiden, uudistaa sisältöä sekä saada Googlen hakutulokset oikeanlaisiksi, mitä ne eivät vanhan sivuston kohdalla olleet. Yrityksen yhteystiedot tulisi olla hyvin selkeästi huomattavissa.
Toteutus: sivusto toteutettiin WordPress alustalle Customizr Pro teemalla. Useiden palaverien ja kuvaustuokioiden jälkeen saatiin sivuston ilme ja sisältö oikeanlaisiksi. Facebook tuotiin myös vahvasti esille sivustolle, jota kautta yrityksen ajankohtaisia päivityksiä tulee näkyviin myös verkkosivustolla vieraileville. Etusivun kuvakaruselliin tehtiin paikka ajankohtaiselle kuukausitarjoukselle. Sivuston vasen laita näkyy jokaisella sivulla, tuoden näin yhteystiedot selkeästi esille. Googlen hakutuloksia sekoittava ongelma löytyi ja se saatiin korjattua, joten nyt hakutuloksina tulee oikeita sivuja.
Valmis sivusto: www.akkuania.fi
Digi
Akku-Anian verkkosivuja uusittaessa tehtiin sivuston etusivun kuvakaruselliin paikka ajankohtaiselle kuukausitarjoukselle. Sama kuukausitarjous tehdään KOKO-Markkinoinnin puolesta aina myös Akku-Anian Facebook -sivulle.
Printti
Akku-Anialle toteutettiin lehtimainos Ykköset -lehteen kesän kynnyksellä ja muistuteltiin ihmisiä valikoiman laajuudesta vapaa-ajan akkujen suhteen.
A5 -esiteessä tuotiin esille valikoiman laajuutta sekä sitä, että Akku-Anialta löytyy varastosta heti tuhansia akkuja. Tämä ei ole tänä päivänä enää itsestään selvyys ja se antaakin Akku-Anian asiakkaille selkeän edun hyvän palvelun lisäksi.