Verkkosivut
Pompshop oli pitkään ilman omia verkkosivuja, mutta yritys on hyödyntänyt todella aktiivisesti sosiaalista mediaa tuotteidensa markkinoinnissa.
Päätimme tuoda nämä kaksi nyt yhteen.
Päätimme tuoda nämä kaksi nyt yhteen.
Sivuston tavoite: Luoda verkkosivut, joista asiakkaan on helppo löytää Pompshopin yhteystiedot, uutuustuotteet, myytävät merkit, kenelle tuotteet on suunnattu sekä yleistiedon yrityksestä.
Toteutus: Uusi responsiivinen sivusto toteutettiin WordPress -pohjalle ja siinä hyödynnettiin mm. asiakkaan aktiivista Instagramin päivitystä. Instagram feedillä tuodaan Pompshopin uutuudet mukaan verkkosivuille automaattisesti, joka helpottaa yrittäjien ajankäyttöä huomattavasti ja pitää sivuston tuotteet ajantasalla.
Valmis sivusto: Pompshop.fi