Logo
Into Seinäjoki järjesti Ruokaprovinssikarkelot, johon ensimmäiseksi tehtäväksi tuli suunnitella logo.
Vaaleanpunaiseen / valkoiseen, hyvin pelkistettyyn logoon sisällytettiin tapahtuman paikka ja ajankohta sekä veitsi ja haarukka figuurit.
Digi
Ruokaprovinssikarkeloille oli tarve tapahtumakuvalle Facebookkiin, jossa logon lisäksi löytyy järjestäjien logot ja tapahtuman ajatus "Suomen suurin kyläjuhla & lähiruokatori". Facebookkiin lisättiin myös haaste -kuva, jossa ihmisiä kannustettiin saapumaan tapahtumaan paikallisliikenteen linja-autoja käyttäen.
Haaste -kuva tehtiin myös paikallisliikenteen linja-autojen sisällä oleviin näyttöihin, joissa se näkyi paikallisliikenteen asiakkaille tapahtuman alkuun saakka.
Tapahtumasta tehtiin lisäksi JymyJussien pesäpallo-otteluun screenimainos, joka tavoitti pudotuspelissä Sotkamoa vastaan paljon potentiaalisia osallistujia.
Printti
Lehtimainokset olivat osa Ruokaprovinssikarkeloiden markkinointia. Paikallisissa sanomalehdissä mainostettiin etukäteen itse tapahtumaa ja tapahtumaviikolla julkaistiin myös kokosivun mainos, jossa näkyi tapahtuman ohjelma sekä PopUp -ravintolat ja Lähiruokatorilla tuotteitaan myyvät yritykset yritykset.